Spełniaj swoje marzenia...baletnica kolorowana Polychromosami

Witajcie,

dziś post z cylku "nadrabianie zaległości" :). Kartka, którą dziś chciałabym Wam pokazać powstała specjalnie na wyzwanie grupy ScrapElektrownia z Facebooka. 

Z okazji międzynarodowego dnia tworzenia kart, który przypadał na 3-4 października, w grupie powstało aż 18 wyzwań... moja propozycja powstała do wyzwania kartki z czarną bazą i kartki z błyskiem... 

Do pracy wykorzystałam ciekawy digi stempel z postacią baletnicy... Postać w całości pokolorowałam kredkami Polychromos, w tle za baletnicą embossing na gorąco, tusz Distress Oxide oraz urocze tekturki... zapraszam do obejrzenia zdjęć... 

...a oto i moja propozycja... baletnica w świetle reflektorów na czarnej scenie...





p.s. moja praca zwyciężyła w kategorii "Kartka na czarnej bazie" 

z czego jestem bardzo dumna :)


pozdrawiam kreatywnie,

Pracownia ABA





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Domowy majonez na bazie oliwy z oliwek

Kredki Polychromos w roli głównej

Zmiany w pracowni...